-

Novas e actualidade
barra

portada de entrada
Saúdo do Grupo
Actualidade
Áreas de interese
Contamos Contigo
Opinión
Galería
Enlaces
Blog do portavoz
Quen somos?
Contacta connosco

García Díez di que "mal empezan as cousas" se PSOE e BNG non se pon de acordo nin onde facer a foto do pacto

12/06/2007

* "Os lucenses non merecen este espectáculo, merecen un goberno que resolva desde xa os seus problemas".

Para Joaquín García Díez "mal empezan as cousas" se PSOE e BNG non se pon nin tan sequera de acordo onde se queren facer a fotografía do pacto. García Díez está convencido que se as respectivas direccións dos seus partidos désenlles liberdade a Orozco e Lage probablemente non habería pacto de goberno en Lugo "o de que están condenados a entenderse cobra forza con desencontros como o vivido esta mañá".

Á vista do ocorrido García Díez dubida que haxa acordo entre ambas as formacións antes do sábado, día no que está previsto que se conforme a nova corporación; o popular augura unha "negociación complicada" e recrimina a actitude de ambos os candidatos "os lucenses non merecen este espetáculo, merecen un goberno que resolva desde xa os seus problemas.

O popular espera que tanto Orozco como Lage saiban antepor os problemas da cidade por encima das discrepancias persoais que poidan ter os candidatos do PSOE e BNG "confio que non defrauden tanto aos que os votaron como tamén ao resto dos cidadáns".

Joaquín García Díez tamén se referiu á reunión que o candidato do PSOE dixo que ía celebrar co Partido Popular "de momento non pasou dun anuncio do candidato á reelección, ata agora non houbo ningún paso formal pola súa banda. Nós acudiremos no momento que se nos chame".

Registro de iniciativas

García Díez recorda que a postura do Partido Popular sempre foi coherente "como dixen desde un principio eu vou facilitar que goberne a lista máis votada. Inmediatamente logo de constituírse a nova corporación a miña preocupación e a do meu grupo será propor solucións aos problemas de Lugo e apoiar as que os demais fagan, sempre que beneficien á cidade. Isto é o que se supón esperan de nós os nosos veciños, e nós non lles defraudaremos.

política de privacidade e condicións de uso | © 2007 - Grupo Municipal Popular no Concello de Lugo